Kvalitetsavvik oppdateres på web og i ny appen 🤖
Vi oppdaterer kvalitetsavvik-oversikten på web, slik at den skal samsvare med RUH-oversikten når det kommer til design og funksjonalitet. Samtidig gjør vi registrering av kvalitetsavvik tilgjengelig i den nye SmartDok-appen. Alt dette skal være klart innen midten av oktober.
Chat mellom saksbehandler og innsender av avviksrapporter
Vi jobber også med å få tilbake muligheten for at saksbehandler av RUH/kvalitetsavvik enkelt skal kunne chatte med innsender for å enkelt kunne få tak i ytterligere informasjon. Vi estimerer at dette er på plass innen utgangen av oktober. PS: Dette vil kreve at innsender benytter den nye SmartDok-appen.
Er du klar for tilsyn? Ta kontakt med Fagkonsulentene
Er du trygg på at du har alt i orden i forhold til kvalitet og HMS dersom Dibk, kommune eller Arbeidstilsynet varsler tilsyn?
Eller om du kommer i en konflikt med en kunde, eller skal levere dokumentasjon til uavhengig kontroll?
Fagkonsulentene kjenner SmartDok og veileder deg gjennom dokumentasjonskravene, følger deg opp fysisk på byggeplass (lokasjonsbetinget) og holder bedriftsinterne kurs.
For booking: Kontakt Ellen Wold og Linda Solberg i Fagkonsulentene
Tlf: 938 12 658