Mange nye funksjoner i den nye Ressursplanleggeren - etter tips fra våre kunder + andre oppdateringer, og et intervju av CEO, Bjørn Tore Hagberg.
Vis i nettleser
epost-header_600x150px

Produktnyheter
– hva har skjedd siden sist?

RESSURSPLANLEGGEREN

Mange nye funksjoner lansert! 🚀

Vi fortsetter å utvikle den nye Ressursplanleggeren basert på tilbakemeldinger fra våre kunder. Her er det som er lansert den siste tiden:

  • Ny innstillingside til ressursplanlegger.
    • Tilpasser innholdet i planblokker.
  • Kommentarfelt pr. ansatt som kan vises og filtreres på i planleggeren.
  • Høyreklikk - Splitte ut enkeltdager fra en planblokk.
  • Høyreklikk - Slett.
  • I sidepanelet er det nå en summering på antall timer som er planlagt for en bruker. Summeringen viser sum pr uke og pr prosjekt.
  • Kobling av planer fram i tid - Redigere planen i én vending.
  • "Hover"-funksjon som viser alt planlagt innhold.
  • Flere filtreringsmuligheter.
  • Mulighet å skjule sammendraget helt.
  • Sortering i tabell etter:
    • Kommentar
    • ID
    • Navn

Ønsker du å prøve den nye Ressursplanleggeren? Trykk her!

Har du tilbakemeldinger angående Ressursplanleggeren? Trykk her!

 ROLLE OG TILGANGSNIVÅ

På bakgrunn av tilbakemeldinger fra kundene, har vi nå gjort det mulig å tilpasse rollen bruker. Dette var før bare en mulighet for rollen bas eller høyere. Det er nå mulig å ta bort funksjoner fra rollen. Altså begrense muligheten til hva rollen bruker kan se/gjøre i systemet. Vi gjør oppmerksomme på at du ikke kan legge til funksjonalitet i rollen.

MASKINMODULEN

Det er kommet noen små oppdateringer på maskinmodulen:

  • Feilmelding mot maskin
    • Ny versjon av appen er ute slik at alle funksjoner fungerer med oppsettet på web.
  • Serviceintervaller
    • Nå er det mulig å endre på dato, km og time for opprettede servicer

KONTAKTINFO I SMARTDOK

Oppdater din kontaktinformasjon i SmartDok 😀

Vi oppfordrer alle å sjekke at kontaktinformasjon lagt inn i SmartDok er korrekt. Feil kontaktinfo kan medføre at du går glipp av viktig informasjon eller større endringer i systemet. Du må være administrator for å sjekke dette, og du finner dette under Firmainnstillinger. Se bildet under ⬇️

kontaktperson_ingrid

SMARTDOK PÅDDKAST

Se SmartDok Påddkasten med daglig leder i SmartDok, Bjørn Tore Hagberg 📺

SmartDok Påddkast - Nummer 2 - 2025

HMS-KORT

Har bedriften din overlatt ansvaret for å bestille HMS-kort til en ekstern aktør?

Arbeidstilsynet ber deg sjekke sikkerheten ved bestilling av HMS-kort. Hvis innloggingsinformasjon har blitt delt, kan dette gi alvorlige negative konsekvenser for sikkerheten, personvernet og kostnader.

Les mer her.

HMS/KS

Oppdatering: Ny appversjon uten ekstra signaturfelt på skjema

Som vi tidigere har informert om, så blir det app-spesifikke signaturfeltet på skjemautfylling i SmartDok-appen fjernet.

Dette skjer i en oppdatering som ble tilgjengelig for nedlasting torsdag 20.03.25. 

Etter hvert som ansatte oppdaterer til denne versjonen (4.12.199) vil de kun se signaturfelt som er lagt inn direkte i skjemamalene.

 

Les mer om denne endringen og hva dere evt. må foreta dere her.

MÅNEDENS SMARTTIPS 📱

SmartTips med Ingrid: Legg til pårørende i appen

Trykk play ovenfor så kan du se månedens SmartTips

Få med deg siste nytt!

🆕 Berlevåg Maskins oppskrift på suksess med SmartDok

 

Les alle nyheter her
Nettsted
YouTube
Facebook
LinkedIn
X
Instagram
TikTok

SmartDok AS, Markveien 2, Alta, Norge 9510, Norway, +47 90 40 33 33

Avslutt abonnement Administrer preferanser