Er du kunde av SmartDok vil du uten kostnad få tilgang til vårt nye dokumentsenter.
Vi slår nå på stortromma og gir alle våre kunder tilgang til vårt nye dokumentsenter i løsningen vår. Løsningen forenkler dokumentdeling i bedriften din. Brukergrensesnittet er enkelt og du og dine kolleger kan effektivt dele og dokumenter som kobles til prosjekt eller maskiner.
I første omgang lanserer vi en betaversjon av dokumentsenteret. Hva betyr det?
– Det betyr at dette er en tjeneste i SmartDok som vi fortsetter å jobbe på, altså ikke et 100% ferdig produkt. Vi ønsker å dele denne tjenesten med kundene våre så tidlig som mulig, og derfor blir den nå gjort tilgjengelig, forteller Mikal Johnsen.
– Dokumentsenteret i betaversjonen er et produkt som vil gi verdi til alle slik den lanseres. Vi vil kontinuerlig implementere mer funksjonalitet inn i produktet, og lytte til tilbakemeldingene våre kunder kommer med for videre utvikling av dokumentsenteret, sier han til slutt.
Mikal Johnsen, Product Manager hos SmartDok gleder seg over at teamet hans nå har lansert dokumentsenteret.
På hvilken måte vil det hjelpe deg i arbeidshverdagen?
Salgssjef i SmartDok Anders Josefsson gleder seg over at våre kunder kan ta i bruk dokumentsenteret allerede i dag.
– Et dokumentsenter vil gjøre det mye enklere å lagre og dele dokumenter innenfor prosjektene. Det være seg for eksempel plantegninger, prosedyrer, bilder eller andre viktige dokumenter, forteller han.
– Har du mange maskiner i bedriften er det kanskje ønskelig å ha alle driftsmanualer, sertifikater, lisenser lignende tilknyttet hver maskin samlet på en plass?, det får du i denne løsningen, sier han til slutt.
Hvor finner man dokumentsenteret i appen?
Man finner dokumentsenteret direkte i SmartDoks hovedmeny.
Når man trykker på dokumentsenter i menyen blir man automatisk forflyttet til dokumentsenter appen. Har man den ikke installert blir man navigert til rett sted for å laste denne ned.