Ny Visma.net integrasjon + Ny skjemamal-side + SmartMEF oppdatering + Arctic Entrepreneur + mer
Ny Visma.Net-integrasjon på plass
Vi lanserer en ny Visma.net integrasjon med utvidet funksjonalitet og kobling til deres nye API. Dermed kan du overføre timeføringer + tillegg, maskintimer og vareforbruk/massetransport direkte over til Visma.net som prosjekttransaksjoner.
I april lanserer vi skjemamal-siden i nytt design og flere nye funksjoner!
I løpet av april vil den nye skjemamal-siden være på plass som sørger for bedre filtrering og oversikt, samt en ny side for skjemamaler i prosjektmenyen som gir prosjektleder en bedre oversikt over hvilke skjemamaler som er knyttet til prosjekt.
Vi i SmartDok er glade for at bransjens messer igjen går for full maskin. Vi er på plass med hele 11 stykker på Arctic Entrepreneur 5.-7. april, og håper du stikker innom vår stand for å slå av en hyggelig prat med våre medarbeidere.
Fredag 22. april, klokken 10:00. I dette webinaret ser vi på hvordan dere kan sette opp regler som hjelper den ansatte til å føre rett og minske muligheten til feilføringer
De nye timeføringsreglene har blitt tatt i bruk av mange kunder av SmartDok siden de ble lansert i starten av januar. Med denne funksjonen kan du legge til regler for når et tillegg eller enhetstillegg automatisk skal legges til på timeregistreringen.
Hvordan bli Miljøfyrtårn, ISO 9001 og ISO 14001 sertifisert?
Å være sertifisert blir bare viktigere og viktigere innenfor bygg og anlegg. Din konkurransekraft øker og ikke minst viser selskapet at dere tar miljø og kvalitet på alvor. Her er noen tips til hvordan du kan gå frem.
Oppdatering i PowerOffice-integrasjonen
- I PowerOffice-integrasjonen er det nå mulig å med massetransport og vareproduksjon i fakturaforslaget. I tillegg kan du også få avdeling pr. maskin med i prosjektkostnader. Les mer om integrasjonen.
Informasjon om implementering av SmartMEF og SmartDok
MEF og SmartDok går sammen for å anbefale alle MEF-medlemmer som ønsker å ta i bruk SmartMEF på sikt, om å begynne sin prosess med å bli kjent med SmartDok-systemet fra nå av.
Har du hatt problemer med geofence i det siste? Dette skyldes en feil hos Apple. Det er oppdaget en feil i iOS15 som medfører at geofence-funksjonalitet kan feile.
Nye åpningstider: Mandag-Fredag 08:00-11:00 og 12:00-15:00. Vi besvarer innkommende henvendelse via supportportalen og epost sendt til support@smartdok.com mellom 8-16 hver dag. Skulle noe haste er det bare å skrive “haster” i emnefeltet og vi vil prioritere saken i køen.
Få med deg siste nytt her!
Nyheter, systemoppdateringsnyheter, blogg og kundecaser legges ut på vår nyhetsside på hjemmesiden vår.